Hohooo

Ledig torsdag idag och självklar ska det vara kallt och tråkigt väder ute! M vaknade kl 6 imorse och va klarvaken men vi myste i sängen till halv 9. Sophia har varit här en stund och tjötat om allt och alla såklart. Jag älskar "skvaller" Jag brukar iofs inte ha så mkt kul att dela med mig för jag jobbar så mkt och träffar inte så mkt folk. men något kul brukar jag ha.
Va uppe och hämtade ett paket från ellos innan, En svart långklänning. Va lite tveksam om hur jag skulle se ut i det men man måste ju prova och den va faktisk helt okej. Len lite smink och frächa till sig i håret så blir det nog kanoners. Maja sover och har gjort sen 11.30 så är nog dags att väcka henne nu.

Fick helt plötsligt ett sug av att träna! Usch va konstigt det kändes. Lite sen att tänka på det nu bara när M snart ska upp. Annars hade jag nog kört lite Zumba. Kanske kan göra det ikväll istället.

Innan satt jag och Sophia ocj jämförde lite abonnemang och kom fran till att tele2 är billigast än sålänge. Men så upptäckte jag att jag kan inte säga upp mitt abennemang förrän i okteber! Faan. kan ju bara förlänga eller byta inom telenir i juli så nu blev jag ledsen. För 4000 har man ju inte direkt i bakfickan. Så jag får väl ta ett abennemang på telenor eller helt enkelt vänta tills i oktober. Men jag vill ha en ny mobil NU!

Nu bjuder jag iaf på lite bilder från helgen.


Alla barnen hoppade i Andreas och Petras säng

Lillebror Emil

Maja ville verkligen inte vakna nu efter nästan 3 timmars vila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0