Dag 15

Hej finingar!

Ja då va denna jobbhelg över. Idag har jag varit väldigt trött och ganska så yr. Speciellt när jag ställer mig upp och det är lite läskigt. Snart är dag 15 förbi och bara en vecka kvar nu på ren kur. Vägde mig igår och är nu nere på 75 kg prick. Får ta och måta mig imorgon så får ni reda på måttet mä. Jag känner fortfarande ett jätte sötsug och speciellt på kvällen. Men det är bara att kämpa sig förbi det. jag fick precis ett fruktansvärt sug att ta mig ut och springa. Jag skulle inte komma mer än 5 meter utan att vara helt slut men någon stans måste man ju börja. Så imorgon blir det att åka till knalle och köpa löparskor. Måste också komma igång med morgonpromenaderna när jag är ledig och zumban på kinectet. SKÄRPNING JENNY 

Nu blir det lite häng i soffan.

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0