Aaahh

Jag är så fruktansvärt fugen på flöt! Chips, godis, pizza,hamburgare. ja allt flötigt! Men det blev ett glas saft istället.
Fredrik mätte min mage idag 101 cam är den nu. 8 cm på 2 veckor. Känner mig riktigt stolt.
1 vecka kvar nu på ren kur sen är det upptrappning 1 vecka som gäller sen blir det kreta en vecka sen skärpning igen. Det är så kul när folk börjar fråga om man har gått ner i vikt. Då känner man att nu är jag på g. Jag ska aldrig vara tjock igen. Jag vill trivas med min kropp.
Jag vet att jag aldrig kommer kunna sluta med godis och chips men det är 1 dag i veckan som gäller och då behöver man ju inte överdriva. Måste komma igång med motionen med. Nu jäklar kör vi!

Vikt 75 kg
Midjemått:101

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0