Ingen vanlig dag!

För det är faktiskt min födelsedag. Hurra hurra hurra för mig:) 24 år! Ganska ung fortfarand till skillnad från mig kära sambo som fyller 30 på fredag:) så grattis till oss. Jag firar min födelsedag genom att vabba, maja har varit helt konstig i natt och på morgonen. Hon bara grät och grät. Kan det kanske vara kindtänder som är på g? Har hört att dom ska vara jobbiga för dom små. Men efter lite alvedon så somnade hon om och sov 3 timmar. Nu verkar hon ganska pigg och ligger och pekar ut ögon näsa mun hår kind osv. Hon är jätteredig som kan alla dom orden. Snart blir det nog lite frukost för är riktigt hungrig. Ha en kanon dag. Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0