Hej svejs i lingonskogen.

Jag måste börja med att klaga och gnälla lite! VA FAN KOM DET MER SNÖ FÖR?! Nu när nästan all snö hade försvunnit. Jag tycker verkligen inte att detta är okej! Så nu får det va och bli en riktigt bra vår och sommar. Ja så vad har jag mer att berätta? Hmm jo att det är ledig helg denna och nästa helt. Känns riktigt skönt. Så idag ska vi åka ut till mamma en sväng för det va jätte längesedan vi va där. Ikväll vet jag inte vad som händer så det blir säkert någon film och GODIS! Fredrik har börjat vara redig med maten nu så det är väldigt nyttigt här hemma så jag har längtat riktigt mkt efter lördag och godis för jag är en riktig godisråtta. Imorgon ska vi till farmor för lite Kalasfirande för mig och fredrik. Påtal om kalas, fredrik fyllde ju 30 och han ska ha 30 års fest med maskerad får man ska klä tv sig till någont som associera *stavning* till bokstaven F. Skit svårt ju! Så ni får jätte gärna komma med tips. Men det ska bli skitkul iaf. Sen längtar jag så fruktansvärt mkt till den 13 maj! Fredrik fick nämligen en spaweekand av mig när han fyllde år. 2 nätter på lundsbrunns kurort, hur gött låter inte det då? Sen längtar jag till sommaren mä! Nä nu ska jag fixa mig. Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0