18 månader

Hej på er! Idag har vi varit på bvc på 18 månaders kontroll. Tant sophia va också med. Maja fick måla och bygga med klossar och visa hur duktig hon är på att prata. Bvc tanten sa att man ska kunna runt 10-12 ord när man är 1,5 år men hon sa att maja kan mkt mer. Hon kan nog runt 100 ord och några dubbel ord. Bvc tanten sa att hon är som en 2,5 åring i talet och att hon ritade cirklar var också ett tecken på tidigt utveckling. Man blir så glad när man hör att hon är så duktig. Hon väger nu 10,9 och är 85cm lång. Lång och smal tjej. Det blev ingen spruta idag pga att maja är lite förkyld men vi ska dit nästa vecka och fixa det. Efter bvc åkte vi till knalleland och köpte lite grejor inför lördag när fredrik ska ha sin 30 års fest. Sen åkte vi upp till coop och lämnade tillbaka min cykel jag köpte igår sen köpte jag det igen fast med avbetalning. Deras program jag nere igår så fick ta hela summan på en gång men så när jag kom hem så ångrade jag mig och ringde coop idag och frågade om det gick att lösa. Så nu slipper jag lämna lite pengapanik denna månaden. Sen va cykeln 500 spänn billigare idag mä så jag hade riktigt tur:) nu ska jag leka men min lilla som just nu håller på att leka med sina plast bestick i en plast mugg och slänger det på golvet och skäller på sig själv:) Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Josefine

Ja det är mysigt men jag har inte vågat cykla än :-P Den köpte vi på Team Sportia i Knalle.. Det fanns två modeller.. Vi har den med fempunktsbälte..

2011-04-04 @ 09:07:17
URL: http://kwamrak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0