Trötta små

God morgon på er. Sovit gott? Själv har jag sovit fruktansvärt dåligt. Det tog mig ca 2 timmar att somna igår och när jag väl hade Somnat så kommer min bror in som skulle sova hos oss och säger att mamma kommer och hämtar mig. Hmm sen tar det ytterligare ca tid att somna om. Nu ligger jag i sängen men 2 trötta små. Maja kom precis in till oss men somnade om. Idag regnar det som vanligt så vi ska en sväng till knalleland och köpa lite nya kläder till M. Sen kan jag ju säga att min telefon inte har kommit än! Jag blir galen på detta väntande. Men idag måste den komma. Vi hade det kanonbra i varberg förresten. Fint väder och lugnt och skönt. Bilder kommer senare idag. Påtal om bilder. Är det svårt att redigera? Skulle vilja lära mig de. Ha en mysdag Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Angela

Det är inte så svårt att redigera. Om du skaffar dig photoshop så kan jag visa några enkla saker som jag brukar göra som gör stor skillnad!

2011-07-24 @ 17:10:14
URL: http://trivsammastunder.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0