Semester?

Hej alla fina!

Har inget direkt kul att komma med utan tänkte mest lägga upp lite bilder på hur vi har det och vad vi har gjort!
Vilket inte är så mkt. Vad är semester för er? För semester för mig är inte att sitta hemma utan att åka iväg på saker, Hyra stuga,husvagn, åka på kort semester, mm. Jag hatar ju somsagt att vara hemma så domma 1½ vecka vi har haft semester nu har varit tiktigt tråkiga. Vi har inte gjort ett skit men har visseligen varit jättesjuka men vi har inte ens några planer för som restarande 2½ veckorna. Vi har funderat på att åka till danmark över dagen för en liten utflykt men jag får ingen respons. Det är inte kul att planera när man inte har någon att planera med... Jag hoppas att danmark blir av för det har jag tjatat om i 2 sommrar nu men inte åkt. Det är mest båtresan jag är ute efter för det är såå kul.
Sen är vi radhusvakt i ca 1 vecka nu men hur kul är det? ok vi kan gå upp och grilla och så men det blir ju inte att åka iväg när det är på hulta.
Jag vill åka på semester punkt slut!

Så nu har jag gnällt lite. Här kommer lite tråkiga bilder på när jag rensade Majas byrå med kläder,Frukost på Hofsnäs och lite annat.

Kaos i byxlådan!




Fick 1 kort på Hofsnäs sen tog batterit i kameran slut.

Samma lika



Kommentarer
Postat av: Josefine

Semester för mig är när man är ledig tillsammans med sin familj. Oavsett om man är hemma eller inte. Vi har inte heller så mkt planerat men vi har ju mammas och pappas stuga där vi är ganska mycket. Sedan picknick, besök på djurparken, liseberg, lekplatser, åka till sjön eller till havet. :-) FInns massor. Hoppas du får respons snart.

2011-07-13 @ 13:21:53
URL: http://kwamrak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0