Min min min...

God morgon. Måndag igen och 3 veckor kvar på semestern, känns bra faktiskt. Vi ligger fortfarande i sängen, a eller jag och fredrik gör, maja springer runt och grejar som vanligt. Idag har vi inga planer men något ska vi väl hitta på. Nu lite om maja. Hon blir 2 29/9 så ett tag kvar men jag har inte en aning om vad vi ska köpa. Det står helt still. Hon börjar bli så stor nu och har en helt egen vilja. Allt är Nej och Min nu. Min Min min... Men hon är också väldigt go och omtänksam. Hon är världens goaste unge. Å nu har hon börjat äta som vanligt igen så nu är nog sjukdomen helt borta. Så nu får hon ta och tjocka på sig lite. Nu ska vi upp och äta frukost. Puss&kram Hoppas min mobil kommer idag!!!

Kommentarer
Postat av: frida

Okok.. a har just nu tre alternativ som jag kan tänka mej :) Så får la se ifall han hamnar på någon om dom.. Dagmamma verkar vara mysigare på något sätt.. ja vet att min bror gick hos dagmamma å hon va helt underbar, hade henne sedan som gympalärare på gymnasiet:)

Undra om de finns nån dagmamma i området där vi bor.. kan man kolla sånt? Vet dom sånt på komunen?

2011-07-21 @ 18:14:39
URL: http://fritte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0