Lite lyx

Kände för att mysa till det lite igår så vi åkte och handlade lite smått och gott.
Kollade på en superbra film och gottade oss.
Väldigt mysigt va det. Maja vaknade när det va ca 20 min på filmen så hon fick komma upp och mysa med oss.
Ingen film för henne direkt men jag vet inte hur mkt hon tar till sig av massa pang pang.
Hon va väldigt intresserad av filmen iaf. 

Filmen får av mig 4/5 Kankse en liten svar 4a men den va verkligen spännande och man satt och spände sig i många delar av filmen. 




Igår eftermiddag va Johanna och Nikkis här och busade. 
Nikkis hade blivit så himla stor och kröp och satt själv. Å hon är så fin min lilla Nikkis.
Maja va förvånadsvärt snäll och kramade och klappade nikkis istället för att slå soom hon gjort innan. 
Så det gick jättebra. 
Kameran va såklart framme och här kommer lite bilder.



 
Nu åker vi till ikea om en stund. Ska blir skont att komma ut lite och bort från sjukdom.
Ha en sketabra dag.

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0