Kläder kläder kläder!

Alla dessa tröjor, jeanns, leggins, mjukis,t-shirt, klänningar, tunikor, strumpor, mm. Jag blir galen.
Har rensat Majas lådor nu på förmiddagen och jag slängde ur en hel del. Massa gamla kläder som inte används och vissa försmå. Skulle behöva fylla på med lite nytt som t-shirtar men vi får se var spargrisen säger om de.
Maja ligger och vilar på soffan och har gjort sen 11. fredrik är hos Andreas efter fyllefest igår och jag sitter och har tråkit som vanligt.
Skulle vilja börja med det nya fotoalbumet men jag har ingen ork till de. Är fortfarande lite matt och slö.

Om någon timme blir det nog att åka till farmor en liten sväng och säga hej. Det va längesedan vi va där nu.
Helt ok väder är det ute också.
Vill ha lite semestertips! Dagsutflykter mm. Vi har ingenting planerat och fantasin är nere på botten.

Ha en mysig lördag.
Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0