Gaaah!

Jag vill bli av med denhär jäkla sjukdomen! jag hatar att vara helt matt och trött så man inte orkar gör någonting!
Så första veckan på semester har ju varit sådär kan man säga. Jag lever på alvedon och vatten för allt annat mår jag illa av!
ikväll är Fredrik hos sin bror och dricker lite öl så jag och M är själva hemma.
M har precis fått lite fredagsmys så nu blir det 2 alvedon för min del och lite soffhäng tills lilla M ska sova.
Ikväll har jag laddat med P.S i love you! Idag ska jag se hela filmen. Sist jag såg den fick jag stänga av för jag lipade precis helatiden.

Hoppas ni får en kanon helg.

Puss&Kram från mig och M

Åååh jag vill ha min mobiiiiil nu nu nu!!!!

+ att min finaste moster med finaste fru har varit här i veckan mä! Alltid luka roligt att träffa dom.
Så det blir nog en tripp upp dit på semestern.


Kommentarer
Postat av: Jane

Åhh, P.S I Love You går inte att ha ögonen torra till!! Hoppas du blir frisk snart förresten!

2011-07-08 @ 21:59:27
URL: http://www.janekallqvist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0