Blunda hela söndan

Hej alla ni!

Idag är det söndag, en riktigt trött sådan. Vi vaknade vid 8.30 men gick inte upp förrän 1 timme senare.
Käkade en god frukost med flingor,ägg och goda mackor.
Tänkte ha en städdag idag för det va såå stökigt. Maja sprider sina grejer överallt men vi är såklart inte så mkt bättre själva.
slängde mig på soffan medans Fredrik fixade något med datorn. Låg där ca 1 timma till jag och M bestämde oss för att gå in å lägga oss i sängen. Somnade och sov väl i ca 2½ timma. När vi vaknade va det städat och diskat. Fredrik åkte och handlade sylt till pannkakorna vi skulle ha till lunch. Tänkte då vara smart och börja med pannkaksdegen men den stog redan klar i kylen så det va bara att börja steka! Sicken karl man har ibland!
Maja som inte har gillat pannkakor innan käkade upp en hel.
Min bror och petra kom förbi en sväng och busade med M.
Nu sitter jag och m och slöar på soffan medans fredrik är ute och sätter in en ny sterio i bilen.
Kinamat till kvällsmat! Mmmm va gott.

Imorgon åker vi över till danmark med mamma, Sören och Emil. Myser runt lite i helsingör.
Hoppas ni haft en bra helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0