Underbara vänner

Tjolahopp!

Hur har ni det denna härliga tisdag?

Vi är lediga och har haft en riktigt hemmamys dag. Slängde fram lite glass på förmiddagen och satte på lilla sjöjungfrun. Mys tänkte jag men M va görsnällig och somnade på 2 röda. Så jag fick sitta själv och kolla film. Ganska skönt ändå.
Jag hade inte sett den lilla sjöjungfrun sen jag va liten så det skulle bli kul och den va fortfarande lika bra och rolig. Men jag tror inte att jag grät till slutet när jag va liten :/
Nu har vi precis kommit in från en liten promenad runt gården. Maja tycker det är skönt att slippa vagnen ibland och det är så bra att gå här mä.
Nu på eftermiddagen händer det nog inte så mkt. maja leker på sitt rum just nu. Får se om Morbror Andreas skulle komma hit en sväng.

Igår va vi på sångstund, Det va jättelänges så Maja hade riktigt kul. Full rulle!
Efter de så gick vi och fikade, Sen hem till Josefine och myste en stund.


Nikkifisen





Kommentarer
Postat av: Johanna V

Fina bilder <3

2011-01-25 @ 20:26:24
URL: http://bloggitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0