Jobbvecka

Hejsan på er.

Nu va det ett tag sen jag delade med mig av mitt liv. Men det har inte hänt sådär fasansfullt mkt. Jag har börjat jobba igen och det är inte alls kul. Man vänjer ju sig så fort vid att vara hemma.
Nu har jag min jobbigaste jobbvecka jobbar 6 dagar av 7.
Igår va vi lediga så vi gick ner på stan en sväng. Fick med oss lite kläder hem.
När vi kom hem började vi tvätta och sen hände det inte så mkt. Åkte och handlade när Fredrik kom hem bara.
Idag vaknade M 07.15 men vi låg kvar i sängen till ca 9 och bara mysa.
Jobb idag 15.15-21 sen långpass hela helgen, Lör 12-21, Sön 8.30-20. Men sen är jag ledig 3 dagar och det ska bli riktigt skönt.

OM Maja tar och somnar någongong så ska jag hoppa in i duschen och sen börja fixa lite lunch.

Inte så mkt till uppdatering detta men har tyvärr inte så mkt att skriva.




FredagsFin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0