Jobbig natt

Hejsan på er.

Igår när ja kom hem efter jobbet så va allt som vanligt! Maja sova å Fredrik satt å spelade. Jag slängde mig i ett bad för jag va så fruktansvärt frusen. Efter badet slängde jag mig på soffan en stund innan sovdax.
runt 22 tiden flyttade jag in i sovrummet, hörde att M vaknade till så gick in till henne för F va i duschen.
Hon ville inte somna om så hon fick följa med in till oss för hon brukar somna om fort. Men inte igår kväll. Jag merkte direkt att något va fel, hon betedde sig jätte konstigt. Vred och vände på sig å gnydde, ville inte ha nappen å ingenting hjälpte. Å sen helt plötsligt började hon spy! Det kom så mkt på en gång att hon knappt fick luft. usch va hemskt det va. Att se sitt lilla barn så hjälplös och inte kunna säga vad som är fel.
Hon spydde till och från fram till kl 3 inatt.
Imorse vaknade hon när Fredrik skulle till jobbet. Hon vill bara ha dricka, och jag va inte jätte sugen på att ge henne för mkt men hon klunkade i sig. Stackarn va helt uttårkad. Som tur va kom inget upp och hon fick tom i sig en liten macka. Antagligen va det ingen magsjuka utan något hon har ätit eller att det bara blev för mkt utav det goda igår.
Nu ligger hon här i jämte mig å sover så gott. Vi fick springa ner till tvättstugan och boka tvättid idag mä å somtur fanns de.  lakan 3 påslakan och massa handdukar gick åt å man vill ju bort med alla bacillusker!
I helgen är det jobb för min del 7-15 bara å det är as gött som dom passen går as fort.
På tisdag så ska jag på inskrivningen till operatioenen. Får väl reda på allt om hur det går till osv.
På onsdag ska vi på en visning! Ett radhus, å hoppas att det är bra. Hoppas hoppas hoppas.

Nu ska jag smita ner lite snabbt till tvätten medans M sover.

Ha en mysig helg.

Mammas Fina Tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0