Bara för att!

Hallojsan.

Idag vaknade vi kl 8. Maja va klarvaken å satte på tvn direkt. Jag va as trött så vi låg kvar i sängen till runt 9 sen va det dags att äta frukost.
Maja är har utvecklats så himla mkt nu bara dom senaste 2 veckorna. Hon har börjat förstå så himla mkt. Så idag när vi hade varit vakna en stund så sa hon maaaat mata vilket betyde mat och macka. Så jag frågade henne om hon va hungrig och till svar fick man ett nickande aaaa. Å hon gjorde lika dant idag.
Hon har börjat prata massa med som man förstår och kan också säga Sljudet å det låter så gulligt!
Sen har dom 2 framtänderna där upp berjat växa ut och hon är ju urgullig när hon skrattar sädär busigt så man ser tänderna.

Idag har jag städat på Majas rum och röjt ut lite saker hon inte använder som åker upp på vinden sålänge.
Men bara för att man är där inne och grejar så ska ju hon självklart också vara där inne och leka med allt man har plockat iordning! Hon leker nästa aldrig med sina leksaken men just idag skulle hon de. De ja la i lådan åkte ur lådan lika snabbt. Men efter mång om och Ajaj så är det städat där inne. Jag har också flyttat in hennes säng igen för typ femtielfte gången å nu har jag tänkt att den ska bli kvar där. Hon måste ju faktiskt lära sig nån gång och pappa måste också klippa navelsträngen nu.
Så inatt ska hon sova själv påriktigt!

Äntligen somnat efter varit vaken i 7 timmar.

M´s rum efter städning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0