Torsdag

Hej hallå!

Det är torsdag kväll och jag halv ligger på soffan och sappar mellan alla skitprogram.
dagen har vi tillbringat i knalleland med sophia. Hittade jul kläder till Majsan och träffade på världens otrevligaste polis!
Vi satt och käkade och så gick det förbi 2 st poliser, Jag sa till maja att å titta där är polisen då mårste man va snäll. Annars kanske dom tar en. Polisen vände sig om och sa: Det är väl inte så smart att lära dom det när dom är små! Tjurig jävle!
Visst att man inte ska skrämma upp sina barn men va fan! det hör la nästan alla barn att polisen tar folk? Eller?
Va ska man annars säga om en polis? Jag blev riktigt irriterad iaf.

Nu ikväll har vi käkat julskingemacka och jag färgade mitt hår.
Stod en bra stund och valde mellan färger och jag tog den som jag tvekade mest på men det visade sig bli ganska bra ändå. Har ju inte sett det i dagsljus men ja man kan ju inte alltid se likadan ut! Kul med lite förändring.
Åh idag när jag stod på bussen på väg till knalle så fick blev jag helt kallsvettig och yr, Blodtrycksfall?
Shit va läskigt det va. Gick av bussen och gick och satte oss och väntade på sophia, gick ner på eko och mådde fortfarande konstigt och blev mer och mer yr. Gick och köpte en cola och lite choklad sen va det bra igen. Men va otäckt det va. Har fått det en gång innan och tror det beror på stress?!

Idag går vi in i vecka 32 också, Jag hänger inte med längre. Snart ligger jag där på förlossningen med våran lilla tjej. Jag längtar så fruktansvärt mkt. 


Bättre bild kommer imorgon! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0