Regn och rusk

Hejsan svejsan.

Fybubblan vilket väder vi har, regn och halv storm ute! vaknade inatt av att det åskade och blåste som bara den ute.
Är det inte december? Då ska det va snö och kallt innan jul. Jag klagar iofs inte på att det inte är nån snö för det kan vänta tills ja kanske 3 dagar innan jul men det behöver ju inte regna.
Dagen började med att jag gick upp samtidigt som F för att komma igång med tvättningen som snart är klar.
Hoppas jag hinner tvätta kläderna som jag ska sälja på loppisen på lördag också.
Tvätta hoiiner jag men frågan är om det hinner torka.
Det är ju så jäkla typiskt att när man har mkt tvätt så har hela huset bokat tider dom närmaste dagarna. Annars är det ganska lätt att få tvättid här.

Igår va Josefine här på en fika, Maja fick en försenad födelsedagspresent, ett par leggins och en görasketasöt tunika.
Bullar och glass blev det och massa prat som vanligt.
Maja visade också Josefin hur hennes nya Iphone fungerade för det kunde M nästan bättre än Fini.
Kollar ni förresten på julkalendern? vad tycker du?
Jag tycker faktiskt att det är helt ok. Dom senaste åren har det bara varit skit ju.

Tjing tjong



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0