Mars 2013

Hejsan på er.

Onsdag den 14/12 idag vilket innebär första dagen av min långa ledighet! Känns fortfarande overkligt men tanken på att bli mamma igen blir verkligare. Tanken är att börja jobba mars 2013. Känns som en evighet dit men tiden kommer bara springa iväg.  
2 månader kvar nu till BF.
Rörelserna i magen är inte bara små sparkar utan stora kullerbyttor och rörelser. Man ser jättetydligt utanpå magen när hon busar.
Storasyster är så stolt. Den lilla ungen är mitt allt och snart kommer det en liten till som kommer göra mitt liv. Mina underbara små barn som jag älskar över allt annat.

Nu ska vi sätta igång med städningen så vi blir klara innan pappa F kommer hem.


Våran lilla lucia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0