kissa toan

Maja har varit ganska redig med att kissa på toan men vi har inte börjat ta det riktigt på allvar. Men idag har hon varit utan blöja heladagen och både gjort nr 1 och 2 på toan. Hon springer själv på toan när hon känner att hon behöver men man får påminna henne ibland. Hon har självklart blöja när hon vilar och också när vi är borta.
Men toaträning hemma är en väldigt bra början och hon är jätteduktig.
 
Idag är det söndag för oss och idag har va bara varit inne, varit uppe på vinden och hämtat ner M´s kläder så jag har nu rensat igen och denna gången riktigt! Ska sälja på loppis på lördag. ganska mkt kläder blev det så hoppas man får sålt lite av det eller det mesta. Det va mkt lättare att rensa nu när vi vet att det är en lillasyster påväg, man vill ju köpa lite nytt och inte bara använda M´s gammla kläder.
M håller nu på att prova det mesta i klädhögen med försmå kläder vilket blir lite knasigt. Hon har nu på sig ett par leggins som går till knäna och en tshirt som slutar en bit innan navlen.

jag går dagligen och tänker på namn till lillasyster och jag har ett favoritnamn men Fredrik är inte lika mä på det.
Jag skulle då behöva lite namn förslag, Vill du va snäll att bidra mer ett namn så kommentera gärna.


Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag tycker du ska stå på dig med Elsa. Jag älskar det namnet. Andra favoriter behåller jag för mig själv :P

2011-12-05 @ 20:22:42
URL: http://kwamrak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0