Dan före dan före dopparedan

Hejsan läsare!

Väldigt väldligt glest mellan inläggen känner jag. har inte haft någon direkt lust att dela med mig då jag varit lite halv deppig.
Men nu så nu ska ni få ett litet kort inlägg iaf.
Idag är vi lediga, eller Maja är ledig. Vi ska väl inte hitta på så värt mkt utan det blir nog att plocka lite och sen ner till stan där M ska leka med Frida och Mika medans jag är hos läkaren pga mina sammandragningar.
Va hos BM igår och allt så bra ut, hjärtats slag va 145/min, man blir ju så glad när man hör ens lilla och att hon förhoppningsvis mår bra.
Hoppas på bra besked från läkaren också.
Jag har börjat må lite illa igen men detdär har ju gått i perioder helatiden. Det är ett väldigt bökande i magen nu vilket är mysigt men det kan bli lite för mkt ibland tex när hon rumpar upp sig vid revbenen.

Imorgon ska jag och Frida åka till ullared och shoppa klart julklapparna, jag har bara köpt en än så länge.
Det är likadant varje år att jag stressar sista dagen, men det hör lite till nu så jag väntar nästan med mening.
Imorgon är det uppesittarkväll också ja bingolotto alltså, en liten tradition vi har, Sen på lördag blir det full rulle hela dagen.

Nu ska jag mysa med min stora tjej en stund innan det är dags att sätta igång med dagens sysslor.

Maja och Rasmus påväg till julfest hos dagmamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0