Underbara lördag!

Hejsan. Hur har ni det?

Hos oss är allt bra iaf, Maja ligger och vilar så ja å Fredrik passar på att slappa i soffan.
Vi har vart en liten sväng på Leo´s men det va knökat med folk så det va inte roligt.
Tycker att det borde vara en åldersgräns på lilla avdelningen, upp till 3 år eller nåt för dom stora barnen är ju inte alls försiktiga.
Sen blev jag irriterad på en mamma som kallade Maja för bebis! När hon själv hade en dotter som va några m¨nader äldre än Maja. Jag hatar när folk som inte känner henne säger bebis. Hon är ingen bebis!
Kanske är dumt att bli irriterad för men jag blir det iaf.

Nu har vi varit och handlat allt gott tills ikväll. Vi ska laga potatisgratäng, fläskfilé smörstekta champinjoner med vitlök och en god sallad. Åh vad jag längtar tills ikväll.

Det slog mig precis att det är den 18/9 idag. Maja var beräknad den 18 sep förra året men det kom ingen Maja då.
Hon hade det för mysigt inne i magen så hon väntade tills den 29de istället.
Jag längtar efter att vara gravid igen. Gud vilken underbar tid det va, och känna domdär små sparkarna och rörelserna i magen.
Jag får nog börja tjata lite på Fredrik nu efter nr 2 ;)

Igår kom det lite kort som jag framkallat, bla hennes inbjudningskort till 1års kalaset. jätte fina blev dom.

Nu blir det mer slapp i soffan.
Ha en mysig lördagskväll.

Puss&Kram


Min underbara unge!

Kommentarer
Postat av: Farbror

Vet inte vad ni kör med för skydd, men skippa pillrena utan att säga nått, så ska du se nr 2 kommer ;)

2010-09-18 @ 16:36:00
Postat av: Micha

Ja han är ju en rocker så om han hittar något som är lite rockigt så kan han inte låta bli :) Men jag är ännu värre, jag shoppar på tok för mycket till henne :P

Åh va kul att er dotter snart är ett år! Hur har detta året gått då?

2010-09-18 @ 17:28:24
URL: http://bebbenimagen.blogg.se/
Postat av: Micha

Ja jag kan tänka mig att det tar ett tag att lära känna dom, men va skönt att ni har haft det ganska lätt då!

Bor i Eskilstuna, själv då?

2010-09-18 @ 22:24:23
URL: http://bebbenimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0