Tisdag

Gokväll.

Nu har jag äntligen fått Maja att somna. Lilla stackars korven va inte sig lik idag, det brukar oftast gå jätte bra när hon ska sova hon får välling och sen somnar hon.
Men idag vet jag inte va det va med henne. Hon grät å grät å grät, riktigt sådär skärande så man bara vill gå in å hålla om henne. Men jag lät henna va en stund men det blev bara värre och värre och tillslut kunde jag inte hålla mig.
Hon fick va ute i vardagsrummet en liten stund med mig sen provade jag att lägga mig jämte henne i våran säng och då somnade hon direkt.

Efter jobbet idag åkte vi till Anderas och hälsade på. frredrik skulle hjälpa honom att flytta idag så då fassade ja å Maja på att åka mä å kolla på den nya lägenheten. Den va riktigt fin, stora och ljusa rum.
Det kommer vara mkt roligare att hälsa på honom nu för innan bodde han i ett inret cykelförråd  som jag å Fredrik säger.

När ja å M kom hem så käkade vi middag sen gick vi ut på en liten promenad så hon skulle få sova.
gick upp till pappa men det va bara Andreas hemma så vi va där en stund ändå å jag passade på att städa hans rum.

Nu sitter jag här och har as ont i ryggen som jag har haft ca 1 vecka och det vägrar att släppa.
Imorgon är det brevidgång på nya jobbet sen kvällspass på nuvarande jobbet.

Nu ska ja slänga mig på soffan å sappa mellan alla dåliga program som går.

Puss&Kram

Lite bilder från diag och innan





En trött maja efter en dag på leo´s

Maja tycker att tofflan ligger bättre i toan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0