Små fötter, stort steg

Go´kväll!
Hur har ni det denna torsdagskväll?
Själv är jag väldigt väldigt trött och funderar på att hoppas i säng snart.
Kan nog va en förkyldning på G kanske!? Fredrik är ju sjuk. Men jag hinner inte bli sjuk nu, eller vill inte rättare sagt. Det är ju såå himla tråkigt och va jätte förkyld och inte orka mä nångonting! Nä jag röstar för att inte bli sjuk.

Dagen idag har varit händelserik. Jobbade 6.45-10.00 sen åkte jag hem och myste lite med mena älsklingar som fick frukost på sängen:) Eftersom fredrik inte mår helt 100 så bestämde jag och frida att åka en sväng till knalle, så hon kom hit så tog vi våran bil, Det blev bara jysk och rusta sen åkte vi till Leo´s ( ovanligt va) :D men Maja tycker att det är jätte kul där och idag gick hon nog rekod långt :) Fick tyvärr inte med det på film men har en som är bra men lite kortare.
Sen åkte vi hem och tog med oss lite mat till sjuka pappa.
Maja skulle sova men vägrade så tog med henne ut å en långis.
gick förbi maxi och köpte blöjor, Tänkte prova esey up pants och dom va kanon eftersom dom va lätta att ta på och hon slipper ligga ner som hon hatar.

Nu blir de lite slapp i soffan sen blir de sängen väldigt tidigt idag.
Puss&Kram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0