Onsdag 8/9

Jag är verkligen dålig på rubriker just nu.

Idag va det jobb 6.45-10 sen kom mina älsklingar och hämtade mig.
Åkte hem så Maja fick sova en stund, vilket jag mä skulle men efter ett tag så blev jag för pigg och gick upp istället.
Idag fyller Majas faster frida år så vi tänkte överraska henne så vi åkte och köpte en bakelse och åkte till Leo´s:)
Så vi (jag) sjöng påvägen in.
blev lite bus och lek sen blev det lunch och sen en sväng till kanlle med Johanna.
Shoppa shoppa shoppa! blev en ny mössa,strumpor, hårband och ett par jeansleggins:)
Efter shoppingen så blev det en långpromenad hem till trandared.
På kvällskvisten tog vi en sväng till Majas morfar och hälsade på en snabbis, sen åkte vi till mormor och hämta resesängen och käkade krabbelurer.
Imorgon är det Ledig dag och då ska vi nog till Leo´s igen och leka med Maria och Zara.
Nu blir det snart sängen för är sketa trött, men måste kolla på skånefruar. Blåsta?

Puss&Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0