Nattjobb

Hejsan.

Idag har det inte hänt alls mkt. Jag jobbade 6.45-10 så kom Fredrik å maja å hämtade mig så åkte vi hem,
Maja hoppade i säng direkt och stenslockna. Hon och Fredrik håller på med inskolning hos dagmamma nu denna och nästa vecka som hon är helt slut när hon kommer hem.
Det har gått jättebra hos dagmamman så fredrik tror inte att de ska vara några problem att lämna henne nån timme nästa vecka.
Det är skönt att hon är så framåt och inte blyg.

Inatt blir det jobb för min de medans ni andra sover antar jag.
Skönt att man får låna fridas dator så man har nåt att göra.
Ska passa på att kolla efter en sista födelsedags present till Maja mä :)
Jag är så sugen på att köpa ett bollhav till henne a eller en basäng med lite bollar, men man kommer ju säkert ha bollar i hela lägenheten då :/

Nu ska jag vila som min lilla docka gör just nu:)
Skönaste sovstilen.

'
CheerleaderMaja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0