Lördag 4/9

Hej!

Jag kom inte på nån roligare rubrik idag!
Men man kan inte alltid få till de.
Idag har vi varit på kalas i mölnycke. Min morbror fyller 36 år idag, Grattis grattis.
Dom har en dotter som snart är 2 år och hon är så jäkla söt. Hon pratar så mkt och säger efter ord som andra säger.
Varför är de så med stärre barn att när de kommer ett annat barn och lånar deras leksaker så tar de stora barnet de ifrån de lilla barnet. Min säger då det stora barnet (Maja och Alice) Ja dom är roliga dom små liven.

När vi kom hem så åke vi å handlade lite.
Så middagen idag bestod av rotfruktsgratäng och lövbiff med vitlökssmör och sallad.
Maja fick samma mat och tyckte de va riktigt gott.
Nu ligger min lilla ängel och sover tror jag för det blev väldigt tyst där inne.
Snart kommer älskling hem mä å då blir de massa mys i soffan.

Imorgon blir det en tripp till ullared igen.
Sophia ville dig och hon "tvingade" mä mig ;)

Ha en trevlig kväll.

Puss&Kram


Kusin Alice

Maja åt mat med hela sig :)

Kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0