Jobb,sång,stan,jobb

Ja det är vad denna dagen har bestått av.

Hej förresten! Hur har ni de?

Jag är iaf helt slut. har jobbat hela helgen + 6.45-10 och 15.30-21 idag + att vi har varit på sångstund för det hade jag lovat Maja.
Som vanligt så älskar Maja sången, Hon blir helt vild:)
Idag va första gången jag såg henne hoppa med båda fötterna åvanför marken och det såg såå jäkla gulligt ut:)
Efter sången så tog jag, Maria och barnen en sväng på stan a eller H&M va det enda vi han mä innan fredrik skulle hämta oss. Brevidgången idag gick hur bra somhällst. Jag har verligen inget att vara nervös för utan allt flöt på jätte bra. Sen klart att jag inte har lärt mig allt på 2 dagar men det får ta sin tid.

Har 2 lediga dagar nu framför mig och det känns helt underbart.
Sista dagen på ekg på torsdag vilket inte är kul, jag trivs ju så jälka bra där men hoppas på att jag ska få komma tillbax nästa år om jag har lite tur.

Imorgon ska Maja först till dagmamman kl 9-11 sen ska vi ner till stan och träffa Johanna och bara ha en riktig mysig dag.
Idag va första dagen Fredrik lämnade Maja själv hos dagmamman och det hade gått jätte bra!
Hon ville inte gå därifrån sen itan skulle springa iväg och upp för trappan. Vilken lättnad det va. det måste vara jobbigt när man ska lämna barnen och det är gråt och tårar.
Så det är faktiskt skönt att hon är så social.

Ha nu en jätte bra kväll.

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0