Från värme till kyla

Godmorgon!
Är allt bra med er?
Här mår vi bra iaf, Utvilade och pigga för maja sov till 5.45 idag och fick välling sen somnade hon om till 8.15.
Det är riktigt skönt när hon sover så länge iaf för våran skulle ;)
Lite nyheter har vi mä om ni vill höra. Maja går mer än va hon kryper nu, Hon gick jätte mkt ute igår mä.
Hon säger mer och mer ord, Tex tack tack, mamma, pappa, chips, titta, och kaka eller det låter som det iaf :)
Hon har börjat få in bokstave K mä i tex tack tack, det låter jätte kul.

Igår tog vi en promenad till Leo´s där vi skulle träffa Maria och Zara. '
Hade tänkt att Maja skulle sova på vägen dit men hon vägrade. Men hon va pigg och glad när dom lekte ändå.
Maja och Zara är helt olika iaf igår. Maja sprang runt överallt medans Zara sätt och lekte med bollarna lugnt och stilla. Ibland önskar man att Maja mä kunde göra de :/
Dom käkade lunch å sen va det dax för Dom att gå hem.
Men vi stanade kvar en stund till. Lyckades få Maja att somna i vagnen men hon sov bara 40 min.
Sen blev det mer lek och vid halv 4 tog vi en promenad till Fredrik jobb så vi kunde åka med honom hem.
Det var första jobbdagen för honom igår på ca 3 månader.
Vi åkte hem och flängde i oss lite middag sen åkte vi till fredriks mormor som fyllde år.
Onödigt att slänga i oss middag när vi fick smörgåstårta, Så man fick allt tvinga i sig lite.
Efter besöket hos mormor åkte vi en snabb sväng till M´s farfar och llämnade lite grejer.
Direkt i säng för Majas del när vi kom hem. jag slängde mig i soffan och kollade på idol. Sebastian va ju riktigt bra. Nu har jag 2 favoriter.

Idag ska jag jobba så ska snart hoppa in i duschen.
men först ska jag beställa inbjudningskort till Majas 1års kalas, Känner att det är dags nu innan det blir försent.

Ha en bra dag.
Puss&Kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0