Förstörd kväll!

Hej allihop!

Igår va vi på födelesdagsfest hon Fredriks syster Frida.
Det va askul och lyckad fest!
Tack Frida.

Idag har vi inte gjort allt för mkt, Gick och hämtade Maja hos pappa vid halv 12.
Det hade gått jättebra men hon vill inte sova i resesängen så den skippar vi nog nu.

Maja somnade direkt när vi kom hem, hon va helt slut stackarn av allt bus.
Hon sov ca 2 timmar så vi kollade på några idol repriser i brist på annat.
Jag har haft världens halsbränna hela dagen som vägrar att släppa.
Så bad Fredrik köpa samarin när han skulle åka å handla till tacosen som vi åt nu ikväll!
Bad honom även köpa färska champinjoner, men kom han hem med något av de? NEJ!
Jävligt irriterande...
Andreas fixade grönsakerna till tacosen och Fredrik diskade så jag fick ställa mig och steka köttfärsen och när ja skulle lägga i kryddan så såg den helt annorlunda ut. Jo då visar det sig att Fredrik har köpt en annan krydda med smaka av oregano och koriander. Det luktade skog i hela köket. 
Ha jaja då va denna tacosen förstörd tänkte jag men Fredrik sa att man måste prova nåt annat nån gång. Ja jo men varför just idag????
Hällde upp majsen och va är det då i den? Jo jävla bönor! Åhh va trött man blir!. Varför kan man inte få äta en vanlig tackos med vanlig krydda och vanlig majs?
Ja så nu sitter jag här fortfarande hungrig men funderar på att gå å lägga min snart för nu är hela min kväll förstörd.

Hoppas ni har en bättre kväll än vad jag har.

Puss&Kram



Har en liten gnällspik här hemma. Undra om det är tänder på G kanske?

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hahaha ;-)

2010-09-13 @ 19:23:25
URL: http://kwamrak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0