Förkyld!

Hej hallå!

Allt bra med er?
Jag å Maja blev lite små förkylda igår kväll och det har blivit sämre idag. Iaf för mig.
Maja sov jätte dåligt inatt. Hon vaknade vid halv 12 och vad hur ledsen somhällst.
det gör ju så ont i hjärat när som gråter så mkt så jag började själv storböla.
Men efter en stund somnade hem.

Idag har hon varit hos dagmamman 4 tim själv och det hade gått jätte bra och hon hade sovit 1½ timma.
BVC idag mä, allt va jätte bra och hon fick mkt beröm för hon är så duktig och framåt.
Sprutan gick jätte bra mä bara pyttelite gnäll så va de bra sen. Ikväll har vi inte gjort så mkt.
Ätit plättar och badat.
Nu är frida här och leker:)

Imorgon börjar jag på nya jobbet :/

Puss&Kram



Maja kissat på Frida ;D

Bild från gårdagens lilla kalas. Ballerina kladdkaka är gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0