Dag på stan

Hej hallå.

Idag har vi gått på stan i ca 4 tim = ont i fötter och rygg!
Fick shoppat lite till min korv å somvanligt inget till mig :/

Blir inte så långt inlägg för vill bara slänga mig på soffa.

Ränsade lite i min sminkaväska innan och hittade 8 st mascaror som jag inte använder/sluta/gamla,
Ja herregud vad man samlar på sig:/
Imorgon fyller Maja 1år!!! Så det blir att gå upp innan hon vaknar och göra en riktig mys frukost och väcka henne med Ja må hon leva:)
Tänka att hon redan är 1 år det är helt sjukt! Tiden bara springer iväg

Puss&Kram





Kommentarer
Postat av: Mona

nemen har du blogg! Det visste inte jag alls!

2010-09-28 @ 21:47:37
URL: http://jagmona.blogg.se/
Postat av: Jane

Härliga bilder det blir med den kameran. :-) Oj, 1 år. Känns så otroligt avlägset, men samtidigt är den dagen snart här känns det som.



1 månad gick ju "på ett par dagar", så ett år är inte långt borta, haha. :-P

2010-09-28 @ 21:58:55
URL: http://www.janejohansson.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0