Baka baka liten eller stor?

Heej!
Vilken dag det har varit. Började med att jag kom till jobbet 06.45 och anki rusar fram och frågar om jag kan tänka mig att jobba till 14.30 istället för 10. Hmm a jo de kan ja väll göra sa jag men jag hade ställt in mig på att bara jobba till 10 för hade planerat in sångstund med Maja. Men den fick vi hoppa.
Jag gick och kollade på klockan helatiden! Tiden gick såååå långsamt men tillslut va kl halv 3 å fredrik å Maja väntade i bilen utanför.
Åkte till Maxi och handla och åkte hem och började baka pizzabullar. Har varit sugen på de ett tag nu så jag tyckte att de va dags att ta tag i de.
Men de blev inga bullar till kvällsmat för på jobbet så blev jag assugen på köttgryta så de gjorde jag mä!
Känner mig riktigt redig faktiskt.

Imorgon är jag ledig, så jädra skönt men vad ska vi hitta på? Har absolut inget planerat imorgon.
På onsdag har vi bestämt att gå till Leo´s och busa.

Jag har Maja för mig själv nu i 2 dagar mä och det ska bli så mysigt.
Fredrik jobbar dom dagarna jag är ledig.

Nu ska jag slänga mig på soffan.
Ha en bra kväll
Puss&Kram







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0