Avundsjuka.

Go kväll!
Har ni gjort nåt kul i regnet?

Maja vaknade 7.17 idag och va klarvaken! Lagom roligt.
Vi låg kvar i sängen och myste till halv 9 sen va det dax för frukost.
Busade och duschade efter frukosten sen vid halv 11 va Maja helt slut och fick vila en stund innan det va dax för en tripp till leo´s.
Mötte upp Madde och Didgon sen va det massa lek som gällde i 3½ timme.
Madde och Didgon gick vid halv 4 men vi stannade kvar eftersom fredrik skulle hämta oss efter jobbet.
Maja hittade en kompis som hette agnes som va 13 mån.  Dom lekte jätte bra och busade.
Fick 2 kramar av denna söta lilla agnes och Maja blev riktigt avundsjuk! Men jag sa de till henne att ja så ska man göra för det är inte ofta man får kramar av dig.

När vi gick ut för att vänta på fredrik så stenslockna Maja i vagnen och vaknade inte ens när ja lyfte in henne i bilen.
Vi åkte ut till fredriks mamma en sväng så att maja skulle få sova och vi skulle få mat ;P
Nu sitter vi i soffan och slappar och jag funderar på att hoppa i säng, jag är såå jäkla trött nu för tiden Men nej jag är inte gravid!

Imorgon blir det leo´s igen.

Puss&Kram

När jag va gravid så sa jag alltid de att tänk om de blir en tjej så har hon en kort klänning och trosor till, å när hon ramlar och ska ställa sig upp så ser man blöjan å det är såå gulligullii.. Å idag fick jag det på kort!
Tog på Maja en klänning och trosor som jag hade när jag va liten.
Lilla blöjrumpan! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0