Vindsröjning

Gokväll.

Tråkigt med söndag!
Idag har jag och fredrik röjt lite på vinden så vi åkte ut å lämnade Maja hos sin mormor.
Det blev ganska stor skillnad, Innan gick det knappt komma in men nu finns det mkt plats.
Jag hittade en docka som jag hade när jag va lite å den får Maja nu. Men hon hade inga kläder så nu ikväll sprang jag upp å hämtade några plagg i stk 50 av Majas kläder. Å det va bara en klänning som passade.
Fick med mig en pyjamas ner som Maja fick av sin farbros Koffe och Angela, Superman pyjamas i stk 56 den va såklart väldigt stor för dockan men jag va bara tvungen att prova den på Maja ;D
Hahaha hon blev förjäkla söt!

så nu springer hon runt i den här men snart ska hon sova å då åker den av. 
Ikväll ska vi spela bingolotto å hoppas på att vi vinner så vi kan köpa oss ett hus snart!
Jag är sååå jäkla hussugen så det finns inte. 

Puss&Kram

Maja nån månad gammal


Maja idag 13 mån i samma pyjamas


Maja hjälper pappa att skruva databord som vi köpte på Ikea igår

Myser lite med mamma också


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0