Ullaredstrippen

Godmorgon!

Fy vad trött jag är idag! Maja vaknade när Fredrik skulle upp och vägrade somna efter vällingen.
Vi brottades endel i sängen sen somnade vi gott och sov till halv 10. Skööönt.
Men jag är ändå så jäkla trött!
Kan bero på det väldigt gråa vädret och att jag ska jobba HELA helgen!

Igår va jag mamma och bror i ullared.
Det va inte farligt mkt folk så det va rätt skönt. Hittade ingen overall till Maja fans bara stora storlekar så fick bli jacka och termobrallor. Får se om vi köper overall här hemma.
Hittade även fodrade jeans till M och massa annat fint. Efter att ha sprungit runt på M avdelning så började tiden springa iväg så jag blev lite smått stressad.
till mig själv hittade jag såklart inte så mkt, 1par jeans 1 klänning 1 linne och 3 bhar. Det va riktigt dåligt med damkläder! Jag hade tänkt att köpa massor till mig själv men så blev det inte å självklart kom jag hem med mest saker till lilla damen.
När jag va vid barnleksakerna så kollade ja på klockan, 19.16 å då blev jag jäkligt stressad.
Han såklart inte kolla på allt men jag fick mä allt som stod på listan som jag glömde i bilen! Allt utom diskmedel som nästan va det viktigaste, men men.

Majas saker:



Fy vad det regnar nu! Blir nog att ta bussen upp till dagmamman om det ska regna såhär.
Blir inget fredagsmys för mig idag :(

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Farbror

Jag skulle hållt mig ett par timmar alltså. Jag var helt skogstokig när jag var där. Aldrig sett så mycket folk. Och alla parkeringar var upptagna nästan. Fanns några lediga längst upp till höger när jag kom. Folk gick överallt med sina kundvagnar och jag var mer än lovligt sur på egoistiska shoppingkärringar som inte visar hänsyn.



Fick inte tag i nått som jag skulle ha. Jo, en duschstång. Mer gick inte att komma åt, för allt jävla folk.



Aldrig mera Ullared för mig. Handlar hellre dyrare i stan.

2010-10-29 @ 11:52:56
Postat av: Jenny

Ja jag sa ju att du skulle vänta.

Men nä bättre att åka tidigt! Hmm.

tror inte att du hittar tex duschstång på shell gånghetser utan du får allt våga dig ut i större affärer :D

2010-10-29 @ 12:15:15
URL: http://jennypalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0