Polis, polis, potatisgris

Härlig förmiddag! Maja vilar och jag sitter såklart framför datorn.
Solen skiner och det ser ut att vara riktigt friskt och skönt ute. idag jobbar jag kväll och jag är inte alls sugen på det! Men det är nog för att jag har en jädra bajsvecka och är endast ledig torsdag! Men jag ska väl inte klaga för pratade precis med Sophia och hon jobbar hela vecka + mån och tis nästa vecka, aningen jobbigare.

Efter frukosten idag upptäckte jag och Maja att det stog en polisbil utanför! Hm ja va är detta nu då?
Det stog även en svart bil där mä.
En polis och killen från den svarta bilen satt i polisbilen och en annan polis stog utanför.
Helt plötsligt kom det en polisbil till. Hmm spännande tänkte jag.
dom i den första polisbilen åkte iväg och den nykomna polisbilen började leta igenom den svarta bilen.
Tror inte att dom hittade nåt men det va spännande ändå.
Lite action i livet skadar ju aldrig;D
Men lite surt att vi inte såg det tidigare så vi kunde varit mä från stant och fattat va allt handlade om.
Ja´jag är väldigt nyfiken av mig!
När jag blir gammal kommer jag sitta fastklistrad vid fönstrena och spana på allt som händer.
Haha nä skämt och sido. Men nyfiken är jag!

Maja vilar som sagt, ska snart börja fixa iordning mig och laga lite mat till mig och M.

På torsdag ska vi till ULLARED! Ska faktisk handla mestadels till mig själv denna gången.
Bara en overall till M och kanske nåt mer kul ;)

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Tant Johanna

Haha du kommer stå som den där tanten i andra huset och vinka :D

2010-10-25 @ 17:44:47
URL: http://bloggitch.se
Postat av: Jane

Haha, jag vet vad du menar! Man är ju sjukt nyfiken när man ser sådant! Speciellt här där vi bor också, här händer ju aldrig något, så ser man en polis, så tänker man "wooooow!, haha!

2010-10-28 @ 10:05:03
URL: http://www.janejohansson.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0