Karens suger!

Tjenixen alla läsare:)

Visst är det riktigt underbart väder ute!? det ser ut att vara jätteskönt och friskt ute.
Men jag kan inte gå ut för jag Igår när ja vaknade så mådde jag riktigt illa och va matt i hela kroppen, men framåt kvällen började jag känna mig bra igen och när jag vaknade idag så kände jag mig helt okej så imorgon blir det jobb. Men det är så jäkla tråkigt att inte kunna gå ut när det är så fint väder och jag mår ju bra och jag ska ju till jobbet imorgon. Kanske smiter ut på gården en sväng i eftermiddag för jag måste ha frisk luft.
Vad tycker ni om karensdag? Jag hatar den iaf! Varför ska man ha den?

Lilla älskling har fått vara hemma med mig nu när jag har varit dålig för jag visste inte att man fick lämna när jag är hemma och är sjuk. Utan trodde att fredrik skulle vara tvungen att vabba bara för att jag skulle kunna få vara själv. men så googlade vi på det igår och man får lämna om man är sjuk. Så då vet vi det till nästa gång.
För det är ju faktiskt ganska jobbigt och ha henne hemma när man inte mår helt 100 för hon är ju så aktiv mä så man får ju nästan ingen lugn stund. Utan det är ju spring helatiden. Så ibland önskar man att hon bara kunde komma upp å sätta sig i min famn och sitta där en stund utan att man nästan ska behöva tvinga henne.
Fullfart helatiden.

Tänkte att hon skulle vilat lite nu men det låter inte så.
eller så får vi lägga oss i min&Fredriks säng och vila båda två ;)

ha en underbart solig dag.

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Lina

Du skulle frågat mig som jobbar på förskola;) Hehe, det är ju så att om föräldern är så dålig och inte orkar ta hand om sitt barn så får man ju lämna på förskolan, i ditt fall dagmamman, har barnet en lång dag kan man ju kanske korta ner den lite:)

2010-10-26 @ 10:37:20
URL: http://miralina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0