Jobb jobb och mer jobb!

Hej hålla på er. Har ni det bra? Jag ligger inne i svarta rummet på jobbet och har lite rast i ca 1 timma till. Sen ska jag fortsätta jobba till 20 ikväll. Så det har varit en heldag med jobb kan man säga och imorgon jobbar jag 7- 15 sen är det lång ledigt i hela 3 dagar. Det tråkiga med så jag jobbar nu är att jag träffar inte maja förän imorgon 15.30 så jag saknar ju min lilla skrutt jätte mkt. Men vi får mysa HELA helgen istället. Idag fick vi inbjudan till devins dop och jag är ledig så det blir nog att vi åker men ska kolla lite med mannen i huset först. Nu ska jag blunda en stund och njuta av det sista av min rast. Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0