Bloggtorka!

allå hallå allihopa.

Här va det inte skrivet på  några dagar men har haft fullt upp med jobb och kalas och mys med familjen.
Men jag får väl iaf ta å slänga upp lite bilder på vad som har hänt för orkar inte skriva så mkt.


tavellister till den tomma väggen som intye längre är tom ;)

Måla vattenfärg


Morbror&Petra är och hälsar på

Kalas!







Nu är våran gamla vagn såld! Våran gamla fina vagn.
Men vi kommer se mkt av den ändå ;)

Nu ska jag lägga lilla damen så detta va allt för mig ikväll. Hörs kanske imorgon.

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Lina

Jaa jag längtar:) H*n är beräknad 26:e januari:)

2010-10-05 @ 21:26:53
URL: http://miralina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0