Alla föräldrar

Godmorgon!

Idag är vi lediga jag å M! Enda dagen på hela veckan så idag ska vi busa massor, iaf fram till kl 16 för då ska jag å mamma till ullared!
Å idag så ska jag shoppa mestadels till mig själv! Om jag hittar nåt.
Maja ska ha en overall och lite annat småplock. Men det kommer väl sluta med att jog kommer hem med massor till henne ändå.

När domflästa inks mig så skriver man oftast om det bästa med sitt barn.
Om hur duktiga, fina, underbara mm som dom är!
Å visst är det kul att skriva och "skryta" lite om dhur duktiga dom är.
Å visst tycker man alltid att ens egna barn är de finaste som finns!

Men nu tänker jag skriva lite om Majas "dåliga" sidor.

Hon är väldigt envis! Blir tjurig om hon inte får som hon vill!
Hon leker med allt förutom sina leksaker (oftast) Men det gör väl alla barn?
Hon är jättedålig på att lyssna, säger man aja så tittar hon på en å flinar och fortsätter.
Hon älskar skor! Vilker gör att skorna är överallt förutom på skohyllan.
Hon är väldigt mammig och ska alltid gå efter en, vilket kan vara väldigt jobbigt ibland.
Vaknar tidigt på lediga dagar :/
Hon och pappa fredrik älskar sladar så det kan ligga i hela lägenheten!
Knappar på xbox mm.

Bra sidor!
Hon är såklart världens finaste,underbaraste,duktigaste dotter man kan ha!
Hon är inte blyg för 5 öre! Flirtar med allt och alla.
Hon är jättebra på att underhålla sig själv.
Hon är glad för det mesta och hittar alltid på bus.
Pussas och kramas mkt nu och det är väldigt mysigt!
Inte kräsen på mat.
Älakar musik precis som mig.
Älskar sin mamma och pappa väldigt mkt!
Hon säger tack tack till allt.


Nu hinner jag inte skriva mer för maja ska sitta i mitt knä helatiden.
Nu ska jag äta lite frukost sen ska vi hoppa in i duschen.

Puss&Kram




Världens finaste unge!


Kommentarer
Postat av: Jane

Ändå kul att läsa om de "dåliga" sidorna också, allt är ju faktiskt inte dans på rosor-enkelt!



Jag försökte ju skriva lite om det dåliga under graviditeten också, men jag lyckades väl sådär, för det var ju så spännande även om jag ofta mådde dåligt :P

2010-10-28 @ 12:54:22
URL: http://www.janejohansson.se/
Postat av: sara

Isadora har exakt samma dåliga sidor:) Är säkert så för dom flesta i den åldern...dom är underbara men ibland kan dom gå en lite på nerverna :)

2010-11-08 @ 13:29:21
URL: http://elisabethsara.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0