Uppdatering

Hejsan alla godingar!

Ja det va ju ett tag sen jag uppdaterade nu. Jag har väl inte riktigt haft tid eller ork men nu ska ni få en liten uppdate om vad som har hänt hos oss.

Ja när skrev ja nu sist? Torsdags? Jaja skitsamma vi börjar med fredag.

Så ja vad gjorde jag i fredags? Jo jag jobbade långpass 7.45-20 lagom roligt. Men jag å Linda tog oss till knalle med en brukare och köpte lite godis som vi sedan mumsade i oss senare. Jag hittade även 1 till adventsklapp och ett par jeans till Maja.
När jag kom hem så blev det bara lugnt framför tvn till idol, men jag va så trött så gick å la mig ganska tidigt.
Innan jag la mig så kännde jag att jag höll på att få ont under revbena som jag haft tidigare, kul tänkte jag. Så jag ställde in mig på en sömnlös natt vilket det blev mä. Jag hade ont från ca:22.30 till 7.30 så kl 6.00 ringde jag sjukvårdsupplyssningen för nu får det vara nog tänkte jag! Hon sa att jag skulle åka upp till AVC så det va bara att väcka Fredrik och Maja, slänga i Maja lite välling och lämna av henne hos morfar och fortsätta upp till akuten.
Satt ca 30-40 min innan jag kom in och då va det helt tomt! fattar inte va dom gör igentligen?
iaf så fick ja ta blidprov, blodtryck och urinprov. sen fick vi vänta 1 timme till på proverna.
medans vi satt och väntade så gick såklart smärtan bort så när jag kom in till läkaren och han frågade massa frågor så kände jag mig lite dum faktiskt. Men jag fick inget svar om vad det kunde vara men får jag ont igen så ska jag åka upp och göra ultraljud för det kan vara gallan som krånglar lite.
När vi fick åka hem så åkte vi och köpte färska frallor och åkte hem till pappa.
Mysig frukost sen åkte vi hem och sov ja å Maja.

Runt 14 tiden åkte vi till knalle för att ja skulle hitta nya skor och en slags jacka som jag kunde ha på kvällen när vi skulle ut med mamma och moster mm.
Traffade mamma, moster & Anna i knalle och hittade också ett par skor och en jacka.
Fort hem och duscha och börja ficka mig för min bror och mamma skulle komma vid halv 17.30 vilket dom såklart inte gjorde utan dom va väl här vid 18 tiden. Min mamma är inte blixten precis.
Men när dom kom iaf fick dom varsin drink dom min slank ner väldigt fort iaf.
Vi åkte ner till stan vid lite innan 19. Mötte upp sussa & Anna utanför resturangen där vi skulle äta.
Hela kvällen va riktigt trevlig men vart va allt folk? Vi va på viva och det va nästan helt tomt! Har bara varit på viva 1 gång tidigare och då va det as kul och mkt folk men i lördags va det helt dött. Men jag hade askul ändå, aningen ont i fötterna när vi skulle hem bara men de va det värt.

På söndagen gjordet vi ingenting! Nä vi firade inte ens farsdag. Dåligt va!? Maja hade 39 graders feber och jag å Fredrik va helt slut. Så det blev en dag i soffan och så käkade vi kinamat.

Måndagen bestod av långpass på jobbet så det hände inte så mkt.

Igår jobbade jag dag så gick å hämtade Maja efter jobbet. frida kom förbi för hon skulle vara barnvakt för ja å Fredrik skulle på handledar utbildning inför körkortet. 3 timmar lång och dryg utbildning! Men det är skönt att den är över nu iaf.

Idag jobbar jag kväll så jag å Maja myser riktigt mkt! Men jag fick ingen sovmorgon. Maja står och tittar på Igglepiggle och bär in alla skor i vardagsrummet och jag passar på att blogga lite när hon ändå har fullt upp.
Efter jobbet idag så väntar 4 dagars ledighet och det ska bli UNDERBART!
Imorgon ska vi nog träffa Maria och Zara som vi inte har träffat på görasketalänge och på fredag ska vi till Johanna och mysa. man får passa på nu innan bebisen kommer och ca 2½ vecka. Men det ska bli ännu mysigare och mysa med en alldeles ny liten bebis.

Nä nu ska jag dansa igglepiggle dansen med min mini.




Broschaaan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0