Tjocktrött

Sitter och inväntar desperata hemmafruar och nu har jag bestämt mig som många ggr innan att jag ska gå ner i vikt. Det är verkligen tröttsamt att vara tjock! Inga kläder sitter snyggt och man känner sig allmänt ful jämt.
Så nu sitter jag här med ett glas vatten och morötter. Ja nu fasen ska jag klara det.
Måste komma igång med nån slags träning mä, men vet inte vad? Har inte råd med något träningskort just nu å promenader är as tråkigt. Så funderar på att antingen köpa en crosstrainer eller ett Wii. Hmm vill ha båda.

Imorgon ska vi på nån handledarutbildning för övningkörning så jag kan börja köra nån gång. Ja det är väl påtiden kanske. Imorgon är jag och mini lediga mä så vi ska nog bara mysa heladagen och om det är snö kvar blir det nog utgång en sväng.
På fredag kommer min underbara moster och hennes sambo till borås. Det ska bli asakul å på lördag ska vi ut å äta och så blir det nog lite partyy.

Nu ska ja glo tv.



Kommentarer
Postat av: Farbror.

Räkna kalorier. Det enda som funkar. Och ät så som du känner bäst. Trivs du med 2 stora mål om dagen tex. Ät så. Eller 3-4 mindre mål. Ät så då. Får ändå i dig samma kalorier oavsett hur du äter :) Gäller bara att hålla stenhårt på det. Du som tjej bör väl ligga under 1500 för att börja se resultat.

2010-11-09 @ 20:36:14
Postat av: JosefineJosefine

Är inte ett träningskort billigare än ett Wii? ;-)

2010-11-09 @ 21:27:00
URL: http://kwamrak.blogg.se/
Postat av: Jenny

Träningskort på friskis & svettis kostar 1800..

2010-11-10 @ 15:20:24
Postat av: Jenny

Träningskort på friskis kostar 3000:-

2010-11-10 @ 20:02:41
URL: http://jennypalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0