Snö,pulka&Kärring

Osch det börjar redan mörkna!
Idag va vi lite busiga, ringde och väckte faster frida för vi tänkte komma dit å leka.
Gcik först till coop och köpte en pulka. Först lite mellanmål hos Frida sen ut i snön.
Jag köpte en mellanstor pulka så vi kunde åka med henne men hon Frida finns det inte så jätte mkt backar så jag fick dra runt F&M. Maja va förliten för pulkan för med alla dessa kläder så välte hon åt sidorna så det blir att införskaffa oss en babypulka mä.

M tyckte inte snön va jätte rolig bara go att äta så vi gjorde en snökärring a eller F gjorde en jag å M satt och hejade på.
Det blev en gravid snökärring. Görasketafin!

Nu har M ätit sen lunch för hon sov 2 tim.
Frida kommer nog hit om en stund och busar lite till. Jag ställde in utbildningen idag för det är min enda lediga dag förutom helegn så vill bara vara hemma och ta det lugnt.

Just jädrar ja! Det är ju farsdag på söndag! Vad fasen ska man köpa????






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0