Rena lyxen!

M har sovit hela natten som igår. Hon vaknade halv 6 och vill ha välling sen somnade vi om till halv 9!
Helt jäkla underbart.

Imorse hade vi lite språkövning ;) Frågade M: vad säger hunden? M: Vovvov. vad säger katten? det visste hon inte så fick visa henne å sen kunde hon de. När vi skulle gå ut i köket å äta frukost tog hon mä sin docka, så sa jag: Kan du säga docka? M:Docka. Såklart säger hon det inte helt rätt med alla bokstäver men hon är så duktig ändå.

När vi hade ätit frukost satte vi oss i soffan och läste lite bild och ljud böcker med bla hund och katt i.
Hon tycker det är roligt med böker men äter jättegärna upp dom.
När vi hade läst klart så sa jag Jag äksar dig å då säger Maja Tack tack. Haha jag tyckte det lät så kul.
Nu tittar och dansar hon till Igglepiggle. Hon är förjäkla skön när hon kollar på den, hopp å stuts helatiden.

IGår va Frida här och busade massor med M. Pappa/Morfar va här en sväng på en kaffe mä och då va maja helt galen och dansade å tjoade som bara den.
Idag blir det jobb för min del 15.15-21. och imorgon heladagen 7.45-20. Men sen är jag ledig hela helgen.
Å imorgon kommer min fina moster hit å det ska bli såå kul.

Nu ska jag dansa lite med min supergoa Maja.

Här kommer lite bilder från igår&idag









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0