Pyjamasmysarn

Gokväll!

Har ni haft en bra dag? Det har vi haft. Åkte ner till stan vid 13 tiden för att kika lite bebiskläder.
Det finns ju hur mkt somhällst!
Vi gick och frös i stan till kl 15 eller jag frös iaf. Fasen va kallt det har varit idag.
Vid 15 tiden mötte vi Maria och åkte upp till vårat gamla jobb och hälsade på lite :)
Kul å träffa mina godingar. Fy vad jag längtar tillbax.

Men nu är vi hemma iaf och fisen har tagit på sig pyjamas och springer runt här å busar.
Imorgon är det fotografering hos dagmamman, det ska bli spännande:) Hoppas det går bra iaf.
Men vad ska hon ha på sig? Hon är ju ingen klänningtjej men hon kanske ska ha det ändå? Eller så blir det jeans och en snygg t-shirt.
Möte imorgon 12-15 bläääää säger jag!


Apelsin är gott.



Dregelpuss

AJABAJA!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0