Min blogg award

Fick en blogg award av Jane

 



Här har ni 7 sanningar om mig:

1.Jag hatar att vara hemma/ensam Är jag ledig så måste jag hitta på något.
2. Jag blir fruktansvärt grinig om jag inte får mat.
3. Snor och slem är bland det värsta jag vet. Får panik och rysningar om jag får det på mig.
4. Jag hatat att motionera! Jag är oftast fruktansvärt lat
5. Jag älskar att spendera pengar på min underbara dotter. Speciellt kläder och det är inte alltid populärt från Fredrik sida.
6. Jag trycker alltid på lampknappen i trappuppgångar även om det är tänt.
7. Jag är en riktigt godisråtta, älskar GODIS vilket inte alltid är så bra iaf inte om man vill gå ner i vikt som i mitt fall.

Ger denna blogg award till:

Sara
Jane
Johanna&Toni
Angela
Mikaela
Josefine


Kommentarer
Postat av: Jane

Haha, känner igen det där med maten. Sådan är jag också :P

Orkar inte göra detta igen, men tack för awarden :D Kram!

2010-11-04 @ 21:17:28
URL: http://www.janejohansson.se/
Postat av: JosefineJosefine

Åhh tackar, ska ta tag i den i helgen!



Ska bli superkul med fotografering, men det är DYRT :S

2010-11-04 @ 22:31:28
URL: http://kwamrak.blogg.se/
Postat av: Tant Johanna

Tack vad gullig du är sötnos :) Saknar er! <3

2010-11-05 @ 16:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0