Måndag

Gå in och Läs : Glamina
Nästan det värsta som kan hända en familj.
När Fredrik läste den för mig igår morse började jag storlipa.
Hade det hämt Maja så hade jag fått panik precis som Sara.
Våra barn är det bästa och dyrbaraste vi har.

Idag blir det en hemmadag för oss, Maja har 39 graders feber och är lite snorig.
Kan vara tänder kanske? Hon har nu 4 st nere så när ska dom där uppe komma.
Tyckte igår att hon va lite svullen men vi får vänta och se.
Idag sak vi passa på å städa, Maja är ju ingen jätte fan av dammsugaren så vi får se hur det går.
Annar har jag inte så mkt roligt att berätta. Eller jo, Maja sa bajs och kiss igår och även Emil (memi)
Så det blir väl lite språk lektion sen ;D
måla vattenfärg ska vi iaf göra.

Hörs senare.
Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Jane

Nämen FY så hemskt! Sådant får ju bara inte hända med småttingar :/



Svar: Ja, det är ju inte direkt ofta man vinner, haha!

2010-11-01 @ 17:04:00
URL: http://www.janejohansson.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0