Lucia 2010

Hej mina underbara läsare :)
Hur har ni det i snöyran?

Kallt är det mä! Men denna gången har dom iaf skottat och plogat bra på trottoarerna, iaf på trandared.
Jaha vad har hänt sen sist? Jag har såklart jobbat som vanligt så det har inte blivit så mkt annat. I måndags hade ja så ont i ryggen så det blev inte gjort så mkt å igår jobbade jag hela dagen å idag har jag hämtat Maja hos dagmamman sen gick vi å hämtade ut 2 paket sen gick vi hem. Maja fick gå sista vägen och hon va jätte duktig.
Hejade på alla som gick förbi. Artig unge vi har :)

Vad har ni gjort i veckan?

Å har ni sett något av borås lucia än? Jag kollade lite klipp på bt för ett tag sen å ja det va ju fina flickor mä.
Jag är inte så jätte insatt idedär med Lucia men ja har iaf hittat borås sötaste 2010. (Bild nedan)
Ja jag vet inte om hon är så bra på att sjunga men skrika kan hon allt! A vi får väl hoppas att det går bra iaf.

Imorgon är vi lediga så då tycker jag att vi passar på att åka till ullared och köper det sista pyntet å kanske nån julklapp. Ska mä se om jag hittat en babypulka. Fick ett tips att det fanns där så ska allt se efter.
Nä nu vilar min lilla goding så ja ska la laga nån mat.




Borås Lucia 2010





Kommentarer
Postat av: JosefineJosefine

Utan saffran är det inga lussebullar, bara vanliga släta bullar ju.

2010-11-24 @ 17:37:52
URL: http://kwamrak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0